Перейти до основного вмісту

Заснування гуртка затверджено на засіданні кафедри англійської мови від 4.12.2020, протокол № 12, план роботи на  2024– 2025 н.р. затверджено на засіданні кафедри англійської мови від 12.08.24, протокол № 7

Форма реєстрації гуртка: 

https://docs.google.com/forms/d/1aJfikG6XxYtr6uM7bIp0TzXmK3AmTqi6urh0qPjDD2s/viewform?edit_requested=true

Мета: сприяння підвищення рівня науково-методичної підготовки студентів.

Керівники: Грижак Людмила Михайлівна, Бешлей Ольга Василівна, Федич Ганна Дмитрівна, Ковалюк Юрій Володимирович

План роботи студентського наукового гуртка

«Проблеми теорії і методики навчання іноземних мов в 21 столітті»

на 2024 -2025 н.р.

Період

Тема

Проводить

жовтень 2024

Інклюзивне навчання англійської мови в сучасній школі: досвід і перспективи

-       сучасні підходи до навчання учнів з особливими освітніми потребами, зокрема учнів з дислексією, синдромом дефіциту уваги та аутизмом.

-       особливаості адаптації навчальних матеріалів, використання спеціальних методик,

-       роль асистентів учителя та психологічної підтримки.

Бешлей О.В.

листопад 2024

Використання зарубіжної літератури у навчанні англійської мови: розвиток критичного мислення та культурної свідомості

-       способи інтеграції зарубіжної літератури в уроки англійської мови для розвитку критичного мислення та розширення культурного кругозору учнів.

-       різні жанри літератури, від класичних творів до сучасних текстів, та методи їхнього аналізу на уроках.

-       література як фактор формування цінностей, толерантності та міжкультурного діалогу.

Тичініна А.Р.

березень 2025

Викладання англійської мови через призму міжкультурної комунікації: виклики глобалізації

-       стратегії включення міжкультурних тем у навчальні програми;

-       використання автентичних матеріалів, таких як літературні тексти, фільми та новини, для розвитку міжкультурної компетенції;

-       виклики, пов'язані з глобалізацією;

-       способи підготовки учнів до ефективної комунікації в міжнародному середовищі.

Бешлей О.В.

квітень 2025

Сучасні підходи до проведення наукового дослідження у сфері методикі навчання англійської мови

-       Інноваційні методи збору та аналізу даних у дослідженнях методики навчання англійської мови.

-       Роль міждисциплінарних досліджень у методиці навчання іноземних мов.

-       Застосування цифрових інструментів для проведення наукових досліджень.

-       Використання змішаних методів дослідження у вивченні педагогічних процесів.

-       Етичні аспекти наукових досліджень у галузі методики навчання.

Ковалюк Ю.В.

Засідання гуртка

14 травня 2025 року відбулося чергове засідання студентського наукового гуртка 'Проблеми теорії і методики навчання іноземних мов в 21 столітті" під керівництвом доцента кафедри англійської мови Юрія Ковалюка. В засіданні взяли участь студенти 2-го та 3-го курсів навчання ОПП «Середня освіта» Олена Катаранчук, Влада Слободян, Анастасія Парфентьєва, Єлизавета Бідяк, Оксана
Дробко, Софія Загоруйко, Софія Глазкова, Анастасія Комарницька, Ольга Юрійчук. Було підготовлено та представлено надзвичайно цікаві та інформативні презентації на тему Штучний інтелект у сучасній освіті : можливості, виклики та етичні питання (доповідачі - О. Катаранчук; В. Слободян та А. Парфентьєва; О. Дробко; С. Загоруйко; С. Глазкова), що супроводжувалися жвавою дискусією серед учасників. Від імені кафедри висловлюємо подяку студентам за активність та інтерес до академічних дискусій і з нетерпінням очікуємо зустрічей у новому навчальному році.

Patriae decori civibus educandis!

screenshot-2025-05-16-221119

screenshot-2025-05-16-221801

16 квітня 2025 року в онлайн-форматі відбулося чергове засідання студентського наукового гуртка «Проблеми теорії і методики навчання іноземних мов у ХХІ столітті». Семінар на тему «Літературний текст “під мікроскопом”: як читати між рядків?», який провела к.філол.н., доцентка кафедри зарубіжної літератури та теорії літератури Альона Тичініна, був присвячений аналізу поетики новели Дж. Д. Селінджера A Perfect Day for Bananafish у контексті сучасних методологічних підходів філології.
Разом із здобувачами спеціальності «Середня освіта. Англійська мова та зарубіжна література» було обговорено військовий та посттравматичний досвід Дж. Д. Селінджера в контексті аксіологічних вимірів інклюзивного суспільства, жанрову специфіку його новелістики, а також здійснено багатогранний аналіз твору в герменевтичному, інтертекстуальному, семіотичному, психоаналітичному та рецептивному зрізах. Особливу увагу було приділено підтекстам, прихованим сенсам і так званим місцям невизначеності, що відкривають нові горизонти для інтерпретації літературного тексту та розвитку критичного мислення у майбутніх педагогів-філологів.

image_6483441-4

26 березня 2025 о 16:00 відбулося чергове онлайн засідання студентського наукового гуртка «Проблеми теорії і методики навчання іноземних мов в 21 столітті»на тему "Впровадження цілей сталого розвитку у школі та громаді: екологія, соціальна відповідальність і майбутнє."

На засіданні під керівництвом Бешлей О.В. взяли участь студенти 1-3 курсів освітньої програми 014 Середня освіта (бакалаврський рівень). Учасники представили свої доповіді англійською мовою, активно дискутували про можливості практичного впровадження цілей сталого розвитку в рамках уроків англійської мови в середній школі, а також наголошували на важливості міждисциплінарного підходу до цієї теми.

Зустріч пройшла в атмосфері активного обговорення, студенти виявили високий рівень залученості та створили справжній командний дух.

🔜 Наступна зустріч гуртка запланована на квітень

📢 Слідкуйте за оновленнями!

screenshot-2025-03-26-at-160516

screenshot-2025-03-26-at-162702

У вівторок, 2 квітня 2024 року відбулось засідання науково-методичного гуртка «Актуальні проблеми методики викладання англійської мови», що функціонує в рамках ОПП «Англійська мова та зарубіжна література», ОКР магістр. Темою обговорення були особливості використання Concept Checking Questions and Instruction Checking Questions на уроках англійської мови для різних вікових груп. Обговорювали структуру, стратегії, ключові «за» та «проти», зважаючи на клас, тему, поведінкові особливості учнів. Дякуємо за участь у дискусії, активне обговорення та аналіз власного досвіду. Сподіваємось, засідання було корисним та чекаємо нових зустрічей!

znimok-ekrana-2024-04-02-o-153904

Звіти

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності