Перейти до основного вмісту

Вибірковий блок 1 10 семестр (3 кредити, 90 год, залік)

Навчальна дисципліна «Педагогічний менеджмент» є дисципліною вибіркового компонента, призначена для підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Англійська мова та зарубіжна література» спеціальності «Середня освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти,  яка викладається у  10 семестрі  в обсязі 3 кредитів. Курс «Педагогічний менеджмент» передбачає засвоєння теоретичних понять і положень педагогічного менеджменту, набуття студентами знань та практичних умінь, необхідних для здійснення успішної управлінської діяльності у сфері закладів освіти.

Навчальна дисципліна «Інноваційні технології навчання у сучасній школі» є вибірковою  дисципліною, що призначена для підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Англійська мова та зарубіжна література» спеціальності «Середня освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яка викладається в 10 семестрі  в обсязі 3 кредитів. Метою викладання  навчальної дисципліни   є  формування системи знань про суть інноваційних педагогічних технологій та вмінь щодо їх використання майбутніми вчителями у професійній діяльності.

«Лідерство та основи партнерської взаємодії в освітньому процесі» передбачає ознайомлення з сутністю понять лідерства та партнерської взаємодії, формування компетентностей з основ соціального лідерства, стилів лідерської поведінки, типів та способів реалізації лідерського потенціалу особистості; з основ педагогіки партнерства як ключового компоненту формули Нової української школи та оволодіння основними напрямами педагогічної взаємодії:

- формування інтегральної компетентності здобувачів вищої освіти;

- оволодіння теоретичними основами, історичними засадами та принципами лідерства та педагогічної взаємодії;

-ознайомлення з сутністю понять «лідерство», «лідерський потенціал»,«партнерство», «співробітництво», «взаємодія», «педагогіка партнерства», «педагогічна взаємодія»;

-висвітлення основних положень реалізації педагогіки партнерства у Концепції «Нова українська школа»

2024-2025 нр

vk-1-2-sem

 

2023-2024 нр

znimok-ekrana-2023-11-16-o-105712-300x113

Вибірковий блок 2 10 семестр (4 кредити, 120 год, залік)

Вибіркова дисципліна «Методика аналізу літературного тексту в ЗЗСО» призначена для підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Англійська мова та зарубіжна література» спеціальності «Середня освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Цей освітній компонент постає важливою складовою професійної підготовки майбутніх фахівців – вчителів / викладачів англійської мови та зарубіжної літератури, оскільки дозволяє оволодіти базовими й новітніми методиками аналізу літературного тексту, забезпечуючи у такий спосіб професійну підготовку кваліфікованих, креативних та конкурентоспроможних спеціалістів у галузі загальної середньої освіти. Дисципліна дозволяє сформувати у здобувачів методичну компетентність майбутнього вчителя зарубіжної літератури, знання, вміння і навички фахового аналізу літературних текстів з урахуванням особливостей літературного процесу, специфіки тексту і рецептивного потенціалу учнівської аудиторії.

Вибіркова дисципліна «Інноваційні методи навчання зарубіжної літератури в ЗЗСО» призначена для підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Англійська мова та зарубіжна література» спеціальності «Середня освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Цей освітній компонент постає важливою складовою професійної підготовки майбутніх фахівців – вчителів / викладачів англійської мови та зарубіжної літератури, оскільки дозволяє оволодіти новітніми методиками навчання зарубіжної літератури, забезпечуючи у такий спосіб професійну підготовку кваліфікованих, креативних та конкурентоспроможних спеціалістів у галузі загальної середньої освіти. Курс презентує інноваційні й інтерактивні методи, прийоми і технології, що можуть бути використані на уроках зарубіжної літератури. Йдеться насамперед про методи кооперативного навчання (робота в парах, робота в групах, коло ідей, акваріум, два – чотири – всі разом, ротаційні трійки); методи ейдетики (ейдос-конспект, піктограма, метод входження, метод фантастичної розповіді, колаж, скрапбукінг, лепбук, візуалізація тексту та біографії автора, ментальні карти); інноваційні методи активізації творчого потенціалу учнів (кроссенс, сенкан, інсерт, творчі продовження – приквел, сиквел, ремікс, спінофф, фанфіки, акровірші, каліграмми, смайли-піктограми); методи колективно-групового навчання (мікрофон, мозковий штурм, ажурна пилка, навчаючи – учусь, незакінчені речення, гронування, кола   вена, дерево рішень,  карусель, пошук  істини, міркування від протилежного, діамантова діаграма, фішбоун); технології і методи ситуативного моделювання (імітаційні та рольові  ігри  – сторінка у соцмережах, листування, інтерв’ю, інсценізація); методи і технології опрацювання дискусійних питань (займи позицію, зміни позицію, шкала думок, дискусія, дебати). Окрім того, розкривається специфіка медіакомпетентності учня-читача та учителя зарубіжної літератури, апробуються методи і технології проектної діяльності (створення презентацій, постерів,  буктрейлерів, хмаринок слів та сервіси для їхнього генерування). Апробуються ресурси різних видів мистецтва на уроках зарубіжної літератури у ЗЗСО  (живопис, ілюстрації, музика, фільми фотографії, відеозаписи, віртуальні екскурсії в літературні музеї). Аргументується важливість створення мультимедійного контенту (комікси,  відео,  мультиплікації, анімації, комп’ютерна гра та сервіси для їхнього генерування). Насамкінець окреслюються технології використання штучного інтелекту на уроках зарубіжної літератури у ЗЗСО та сервіси для їхнього генерування. Дисципліна дозволяє сформувати у здобувачів методичну компетентність майбутнього вчителя зарубіжної літератури, знання, вміння і навички інноваційної комунікації з учнями.

Вибіркова дисципліна «Інклюзивна література в освітньому процесі» призначена для підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Англійська мова та зарубіжна література» спеціальності «Середня освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Цей освітній компонент постає важливою складовою професійної підготовки майбутніх фахівців – вчителів / викладачів англійської мови та зарубіжної літератури, оскільки дозволяє оволодіти новітніми методиками навчання такої літератури, що концептуалізує проблему інакшості та інклюзивності, забезпечуючи у такий спосіб професійну підготовку кваліфікованих, креативних та конкурентоспроможних спеціалістів у галузі загальної середньої освіти. Дисципліна актуалізує проблему інклюзивного виховання як педагогічно організованого процесу формування дитини як особистості, незалежно від рівня психофізичного розвитку, як неповторної людської індивідуальності в умовах інклюзивного суспільства, а також  інклюзивної культури, що як ціннісна система, забезпечує виникнення у суспільстві атмосфери доброзичливості, безпеки та прийняття, яка б стимулювала людей до співпраці і взаємодопомоги, виховувала толерантне ставлення. Інклюзивна література спрямована на формування позитивного сприйняття осіб із інвалідністю та особистої різноманітності. Курс ґрунтується на вивченні зразків літератури, що інтерпретує особистісну інпкшість, а також літератури, яка наративізує тексти про осіб з інвалідністю, формуючи у читачів позитивне сприйняття стану таких людей.

Вибірковий блок 3 10 семестр (6 кредити, 180 год, залік)

Протягом вивчення курсу “Комунікативні стратегії іншомовного спілкування” у студентів формуються професійні уміння та навички створення та використання мультимедійних презентацій з застосування знань на практиці в нестандартних умовах, зміненій ситуації, що активізує здібності студентів аналізувати, узагальнювати, оцінювати інформацію, яка відбирається для презентації, а також виховуються потреби систематично поповнювати свої знання і творчо їх застосовувати в практичній діяльності в сфері своєї майбутньої спеціальності. Мета навчальної дисципліни: тренування навичок та умінь створення та використання мультимедійних презентацій в процесі ділового спілкування.

Протягом вивчення курсу "Основи перекладу" студенти ознайомлюються з особливостями професії перекладача, набувають професійні навички для перекладу наукових текстів з української мови англійською та з англійської українською. Особливий наголос робиться на формуванні та вдосконаленні практичних навичок перекладу. 

Вибіркова дисципліна «Ділове мовлення» призначена для підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Англійська мова та зарубіжна література» спеціальності «Середня освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Мета навчальної дисципліни полягає в оволодінні теоретичних знань та  формуванні практичних навичок усного і писемного ділового спілкування, вдосконаленні навичок публічної комунікації та умінь укладати та редагувати ділову документацію. 

2024-2025 нр

vk-3-2-sem

2023-2024 нр

znimok-ekrana-2023-11-16-o-105705

Вибірковий блок 4 9 семестр (3 кредити, 90 год, залік)

«Соціокультурна компетентність вчителя іноземної мови в ЗЗСО» - є вибірковою дисципліною, що входить до освітньо-професійної програми «Англійська мова та зарубіжна література», другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальністю 014  «Середня освіта», галузі знань 01 «Освіта/ Педагогіка». Дана дисципліна є важливою складовою підготовки ерудованого конкурентноспроможного фахівця, сприяє формуванню методичної компетентності майбутнього вчителя. Мета навчальної дисципліни: формування професійної компетентності вчителя, приділяючи особливу увагу умінням організовувати і здійснювати навчання іноземної мови в ЗЗСО, розвиваючи повагу до національної культури та толерантність до мультикультурності у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження.

Навчальна дисципліна "Методика навчання іноземних мов учнів з особливими освітніми потребами" сприяє формуванню методичної компетентності вчителя
іноземної мови та забезпечує ефективну практико-орієнтовану складову освітнього процесу в інклюзивному освітньому середовищі. Професійна компетентність
вчителя іноземної мови в умовах інклюзивного навчання передбачає забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії навчання і розвитку, формування професійно-гуманістичного спрямованої особистості. Мета навчальної дисципліни полягає в забезпеченні методичної підготовки студентів до реалізації їхніх професійних функцій учителя іноземної мови у загальноосвітніх середніх закладах в інклюзивному освітньому середовищі: комунікативно-навчальної (формування в учнів мовної, мовленнєвої та навчально-стратегічної компетентностей), розвивально-виховної, конструктивно-планувальної, гностичної та організаторської функцій, які реалізуються засобами іноземної мови в закладах загальної середньої освіти. 

Навчальна дисципліна “Організація позакласної діяльності учнів ЗЗСО”.

Специфіка курсу полягає в його орієнтованості на формування методичної компетентності вчителя, адже уміння планувати та проводити позакласні заходи з англійської мови є її важливою складовою.

Метою дисципліни є:

 - ознайомлення з основними формами організації позакласної діяльності учнів навчальних закладів, що сприяють вивченню англійської мови;

- оволодіння методичними уміннями, необхідними для проведення позакласної роботи з англійської мови у ЗЗСО.

2024-2025 н.р.

photo_2024-09-11_16-14-24

 

 

2023-2024 н.р.

statsionar-mahistry-so-2024-10-semestr

Вибірковий блок 5 9 семестр (6 кредити, 180 год, залік)

Інтегровані навички другої іноз. мови: нім./фр./італ./
іспан./литов./румун.

2023-2024 н.р.

photo_2024-09-11_17-03-38

2024-2025 н.р.

 

photo_2024-09-11_16-14-20

Вибірковий блок 6 11 семестр (3 кредити, 90 год, залік)

Вибіркова дисципліна «Літературна критика» ознайомлює здобувачів освіти з розвитком європейської літературної теорії критики, дає уявлення про сучасну літературну критику, її види та жанри. Курс формує навички компетентного погляду на літературний процес, дає знання методів і прийомів структурного, цілісного та рецептивного аналізу літературних творів різних родів і жанрів. Позаяк літературна критика постає формою суспільної реакції на сучасний досвід, цей освітній компонент спрямований навчити студентів фахово оцінювати й аналізувати літературно-мистецькі явища, розуміти літературно-критичного аспекту культури, усвідомлювати естетичні параметри тексту. Метою вибіркової дисципліни «Літературна критика» є оволодіння базовими компетенціями літературного критика, формування вмінь оперативно реагувати на літературні й мистецькі події у форматі оглядів, рецензій, есе, відгуків, дискусій, літературних портретів, інтерв’ю, відео відгуків, блогів, влогів, мастрідів, ведення соцмереж. Курс сприяє подальшій імплементації набутого літературно-критичного досвіду у педагогічну практику, оскільки здобуті знання, вміння і навички можуть використовуватися у ряді інноваційних методик викладання. 

Дисципліна «Мультикультуралізм, гендер і література» призначена для підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Англійська мова та зарубіжна література» спеціальності 014.02 «Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська))». Вивчення цієї дисципліни є складовою професійної підготовки майбутніх фахівців, оскільки дозволяє орієнтуватися у світовому літературному процесі з огляду на його культурне і гендерне різноманіття.

Курс «Мережева літературна творчість: види і жанри» покликаний ознайомити студентів із видами та жанрами мережевої літератури; забезпечити студентові цілісні й глибокі знання про феномен літератури, який в умовах сучасного світу набуває нових форм і рис, тяглість літературної традиції, її зв’язок з найрізноманітнішими галузями людського знання; формувати спеціалістів, які добре орієнтуються в сучасному літературному процесі, креативно й кваліфіковано підходять до його наукового осмислення. Метою даного курсу є засвоєння термінологічного апарату  мережевої літератури та розуміння жанрово-стильових особливостей художнього тексту в Інтернет-просторі.

Дисципліна «Усне мовлення другою іноземною мовою» належить до вибіркових компонентів освітньо-професійної програми підготовки студентів-магістрів – фахівців зі спеціальності 014 Середня освіта (ОПП «Англійська мова та зарубіжна література»). Курс вивчається у 11 семестрі і завершується заліком.
Основними організаційними формами навчання є практичні заняття, які доповнюються індивідуальною та самостійною роботою.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності