
- середа, 11 грудня 2024 р.
У жовтні - вересні 2024 відбулася міжнародна співпраця студентів 4 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Марія Дуткевич, Яна Лотинець, Настя Комерсан, Ангеліна Гаврилюк, Олександра Танасійчук, Соломія Корнелюк, Дана Попова, Антон Сошніков, Тетяна Стародуб-Крістеску та Оксана Кравчук) під керівництвом доц. Ольги Бешлей та колеги з Університету Північної Кароліни (США) Елеанори Петроне.
Зустрічі відбувались онлайн щоп’ятниці з 20 вересня 2024 по 15 листопада 2024 і були спрямовані на поглиблення розуміння студентами переваг роботи в командах, а також розвиток навичок міжкультурного спілкування. Соціальні медіа, як-от WhatsApp, використовувалися для неформального спілкування, що сприяло зміцненню зв’язків між учасниками через обмін фотографіями та особистими враженнями. Співпраця проходила за чітко визначеним графіком, охоплюючи ключові теми кожного тижня. Наприклад, 20 вересня учасники обговорювали Культуру та Стереотипи, торкаючись питань культурних стереотипів, різноманітності та впливу традицій на викладання. Тема 27 вересня – Методи та підходи до викладання – передбачала аналіз відмінностей в освітніх моделях, ефективних методів навчання мовам, а також інтеграції технологій, зокрема GPT, у викладання. Учасники також обговорювали, як позакласні заходи збагачують освітній процес у двох країнах. Далі студенти зосередилися на темі Імміграції, еміграції та внутрішнього переміщення. Вони обмінювалися досвідом щодо викликів імміграції, внутрішнього переміщення через війну та систем підтримки для учнів-мігрантів. Учасники пропонували стратегії підтримки учнів, які переживають травми та культурну адаптацію.
Ця співпраця сприяла розвитку міжкультурної свідомості та професійного зростання учасників. Українські студенти активно взаємодіяли з американськими колегами, пізнаючи різноманітні освітні системи, культурні динаміки та педагогічні практики. У своїх рефлексіях студенти наголошували на цінності такого досвіду для вирішення реальних проблем, як-от імміграція та інклюзивність у освіті. Проєкт не лише зміцнив міжкультурні зв’язки, а й надихнув учасників підходити до викладання з більшою емпатією, адаптивністю та креативністю.